KRIBELIN BARNEHAGE

Logg inn for å se alt innhold
Ansatte
  • VELKOMMEN TIL KRIBELIN BARNEHAGE

11/09/2020

Kribelin barnehage ligger sentralt plassert på Straumen, i vakre Inderøy. Vi i Kribelin baserer oss mye på uteliv, og har skapt vår egen fantastiske naturleikeplass "Finnskogen", som ligger ved Røset. Her har vi tilrettelagt på en måte som gjør det mulig å bruke området hver dag. Vi har en 40-manns lavvo med stor vedovn, utedo, bålplass, plankelandsby, noen naturleikeapparater og ikke minst; - et yndet og mangfoldig bevegelsesmiljø i flotte naturomgivelser.

Vi har fast rullering på hvilken avdeling som bruker Finnskogen, samt at vi også drar på tur til andre steder i nærmiljøet. Barnehagen har to 16 seters minibusser, noe som gjør at vi også har muligheter for turer litt lengre unna, både til skog, sjø, fjell og vann. Resten av barnegruppa er "hjemme" i barnehagen og har andre aktiviteter.

• Åpningstid

22/10/2020

Barnehagen har åpent mandag til fredag kl. 06.30 - 16.45, 11 måneder i året (feriestengt i juli). For å disponere personalressursen best mulig, har vi behovsprøvd åpningstid. Foreldrene melder inn sine behov fra uke til uke, dersom bringe- og hentetidspunkt varierer.